onsdag 2 mars 2011

Milano time!

Vilken rastlös människa jag är...nu har jag bokat resa till Milano och åker redan på måndag (7e Mars) Hahah jag har blivit helt resgalen vill bara resa resa resa, kan inte sitta still på lilla rumpan i Sverige. Det var verkligen katastrofalt att komma tillbaka hit.. Senaste dagarna har jag varit heeeeeelt inne på att jag ska tillbaka till Miami, om en vecka.. har pratat med people där nere, kollat boende, flyg, allt är klart jag skulle kunna åka ner. men skulle inte få med mig någon kompis härifrån Sverige, inte för att det egentligen gör något då jag har några där nere och någon gång ska jag verkligen åka på en resa helt själv, tror att det är väldigt nyttigt och jag känner att jag klarar av det, ser det som en stor utmaning :) Men efter att ha tänkt till från min kloka sida så kom jag fram till att jag ska vänta.

Istället dök Milano upp som alternativ då min kära wifie Malin ska flyga ner på ett möte, det enda jag behövde boka var flyg. Hotell står hennes jobb för! Så perfekt nu sparar jag lite pengar också :) Så på måndag åker vi ner, åh till älskade Italien, Milano ska bli jättekul att uppleva! Som man hört så mycket om! Vilka livsnjutare vi ska vara ;) äta god italiensk mat på fina restauranger, fika på mysiga caféer ååå dricka gott KAFFE, lyssna på och försöka prata det underbart fina italienska språket, kolla in shoppingen, dricka gott vin, goda drinkar och slå klackarna i Milano ;) Wihooo Ciaooo sålänge!
2011 KUNDE INTE HA BÖRJAT BÄTTRE VA! ;)
Costa Rica- Miami- Milano- whats next? ;)

Inga kommentarer: